Min sjuka dag

Är du lättäcklad.. läs inte vidare.. VARNING!!

Morgon: Slem i hela munnen, hostig.
Förmiddag: Hostig, täppt i näsan, snorig
Lunch: Stabilt läge
Eftermiddag: Nysig, hostig, flåsig, slemm i halsen
Kväll: Låter som en hårdrockare i rösten, känningar i halsen och något täppt i näsan.

JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT VARA SJUK!!!!!!!!!
Ska ringa lilla docktorn i veckan, för nu har jag vart sjuk i 5 veckor.
Trist!!

Idag har jag mamma och pappa vart på Ikea och handlat:
Säng
Soffbord
Köksbord
Stolar
Tvmöbler och massa småplock.
Min sockersöta syster Emma kom förbi en sväng också <3

Konka möbler, packa upp, och börja bygga.
Eller mamma och pappa byggde.
De är så himmla duktiga och snälla!!
Så nu är en stor del av möblerna upplockade.
Imorrn flyttar jag på riktigt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0