I'm alive =)

Sådärja!
Nu mera hittar ni mig fortfarande på östra sidan av nypan, men lite närmare stan, eller BETYDLIGT närmare stan. Det känns verkligen toppen, och jag säger det igen. Utan mina fantastiska päron hade jag aldrig klarat det!

Igår var första natten i lägenheten, och min säng är UNDERBAR. Sprillans ny, och massa massa kuddar.

Det är så mysigt att jag tom ger ifrån ett glädje-fnitter (ni som känner fest-malin vet att det bara kommer fram med lite alkohol ;) ) Men det är sååå såå mysigt, jag tom längtar att få gå och lägga mig i sängen. Det är inte riktigt färdigt hemma i lägenheten men helt klart beboligt.

Idag var tanken att några skulle komma över men jag tror vi ska till Matilda som också nyligen flyttat. Även Linn K har precis flyttat och snart flyttar Linnea hem. Så det är mycket flytt just nu =)

Har även upptäckt att jag inte kommer att behöva beställa massa tv-kanaler för jag har hela 14 st :D

Det känns toppen bra!! =) Kan kolla på alla dåliga dokusåpor som finns i världen!

Och ja, jag kanske bore titta på nått nyhetsprogram ibland också :D.

Nu är det bara internet som saknas.. lånar lite på jobbet tills jag fixat.

Så ni hittar mig på mobilen (eller vad säger du Sarah) nu de senaste dagarna i fylttruset har jag vart bedrövlig på svar. Men nu ska det bli ändring på det. Promise!

Ha en trevlig tisdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0