Hairday!

Helluu.
Dagen började med väckning kl 07:00. YES!
Flyttat till ännu en innergård där projekt görs, som tur är har man en köksdörr vilket dämpade ljudet.
Vaknade som en mumie, typ, kunde inte röra läpparna, snustorr i munnen, så täppt att jag inte kunde andas.
Men lyckades efter jag fixat till ovanstående saker somna om till 09:00.
Vid halv 11 snåret kom min kära vän Matilda, fredligt, över och lämnade min ketchup, hon fick tillbaka sin virknål och vi begav oss till maskerad/secondhandbutiken. Perukletning (matilda har inflyttningsferre med peruk tema)m dock dåligt utbud om man inte vill se billig ut såklart, då fanns det massa alternativ. =)
Vidare mötte vi upp Mackan som letar efter nya gardiner, han ska inreda lite engelsk slottsherrgård / foxhaunting / polo stuk. Några tips någon?

Sen har ju både jag och Matilda privilegiet att känna en frisör. Idag skulle de testa en ev. elev så jag och Matilda fick agera försökskaniner. SÅ nu är jag nyklippt och blev så glad för elevens skull, för hon som kollade igenom mitt hår är chef, många år i branschen och har mästarbrev. Hon hittade INGET fel, även om det bara var en badklippning, så hon var duktig! SÅ nu sitter jag nyklippt/toppad och det känns fräscht och kul.

Jobb fram till 19:00 sen så kanske jag skulle ta en lugn kväll, kolla igenom vad som behöver göras, handlas, idéer. Japp pappa, jag ska göra en LISTA ;)

(saknar mina rommies E-owl och T-bear lite)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0