Fredagen

Hej hopp gummiplopp.
Trötta brudar tog sig upp mot tåget och åkte till sthlm igår.
Prio shopping, men det blev nog mer fotont än shopping.
Men det var en mkt trevlig dag ändå, eftersom jag har
VÄRLDENS BÄSTA MAMMA. (OCH VÄRLDENS BÄSTA PAPPA OCKSÅ)
När jag tänker på de är de helt sjukt att jag hamnade bland de
mest omtänksamma, snälla och stöttande föräldrarna. LOVE YOU TWO!
Men tillbaka till fredagen.
Mammsen och jag i hötorgshallen, man smälter och dregglar på en gång.
Allt så sjukt fint upplagt. Frukt, godis, massa mat och fiskdisken är helt SJUK.
Vi åt på det ständigt hektiska Kajsas fisk. Mamma tog en pasta med musslor och
räkor och jag strömming. MUMMY!!
En kändispoäng fick vi typ (fast vi såg han inte för han var ute på stan o gick utan för
han stog på hötorget och snackade) men Carl Bildt. Han påstog att al quaida (elle rhur de stavas) applåderar åt Mona Sahlin och hennes politik.
Jag är verkligen OINSATT i politik tyvärr, har ännu inte bestämt mig vad jag ska rösta på.
MEN, man har riktigt god lust att gå fram till Bildt och bara säga, jag kom för tt lyssna på dig och vad
ditt parti står för men du har verkligen ödslat min tid för det ända du står och pratar om är socialdemokraterna..
Blir så trött på denna smutskastning, är eran politik så kass att ni måste snacka skit om andra.
Det känns som skolmobbning på  nått vis.. USCH!!
Tog efter många om om men färskpressad juice i gallerian. Jag älskar sådana här juicebarer.
Man lixom ta vilken frukt man vill, antingen bara is, glass eller inget. In i en mixer o swish... så äre klart.
Och typ tusen gånger godare.
FANTASTISKT.
På tåget hem så hamnade vi NOG med en riktigt lurendrejarhyresvärd. Han satt och hade samtal med massa och lixom "klarar du dig utan att spola i helgen, de gör du va. Staffan kommer på måndag och fixar värmen det är ju inte mening att du ska frysa, men i början på nästa vecka". Ja han var riktigt knäpp.
Väl i nypan så åkte jag på en mkt trevlig kräftskiva hos Linn.
Jag och Sofie blev indelade i samma lag när det var tävlingsdags.
Och såklart vann vi.
Tampong i flaska, kolasnöresätning samt klädbyte.
Fan vad vi är bra.
Nu är det lördag, tror det vankas lite mediamarkt, och krogen ?? ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0