Depp?

Trots ett sjuk-helsikes-funwalk pass.
Mycket folk på core och även harmoni, och jag var superdöpepp.
Har jag gått från superdöpepp till depp? :(

Ibland känner man sig gammal, ibland känner man sig ung.
Ibland käner man sig fine, ibland ensam.
Ibland känner man att tiden går för fort, och ibland har man hela livet framför sig.

Och som jag sa till någon det är så jobbigt att kunna så mycket om psykologi för man är så medveten om hur man tänker och så.
Man är sin egen lyckas smed... men fan. Ibland är man rädd för att ta steget.. jag är en hare..
Men jag hoppas min bägare rinner över så man vågar!

Finns så mkt man vill göra men inte törs.. inte själv iaf.
Resa, långt och länge.
Plugga?
Åh man vet aldrig riktigt..

(äsch... bry er inte om detta inlägg jag är FINE, men ibland är det bara bra att få skriva av sig lite.. och det är okej att få vara lite depp once in a while..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0