O N S D A G

Jag tycker då veckorna går fort.. det rullar lixom på.
Igår var jag fruktansvärt trött! Hel galet.. men nu är jag nyvaken och har en ny dag framför mig =)
Ska vicka på dansa afro pass, vilket var sjukt längesedan och jag är TRÖTT!! I KROPPEN.. samt har jag ett par brandmän att trötta ut.. (hehe) men sen är de slut på att hålla pass denna vecka.

Men det blir aldrig riktigt som jag tänkt mig numera.. i måndags skulle jag gå på stan - hände aldrig
igår skulle jag gå på stan - hände aldrig
idag vill jag gå på stan, vi får se om jag lyckas.
HÅLL TUMMARNA
Men måste tidigare till jobbet för att kolla igenom allt inför mina pass.

Dessutom är det så jävla äckligt på jobbet nu så jag kräks för vi har bananflugeinvasion.
Jag gick och köpte vinäger och Kristian & Jag blandade till 2 coctails åt dem jäklarna.
Och jo då, mkt riktigt de gillade dem. Men de är sjuk många slugor.. säkert en 30 st.
Sånjävla vidigt.. Har typ blivit arg varje gång jag kommit till köket...

Men idag är en ny dag, som avslutas hos Mattan med födelsedagsfika för Linn.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0