Tjolahopp

Blir inte riktigt alltid som man tänkt sig.
Vet inte vad det var med mig igår kväll, var tråkig, deppig och JÄTTE TRÅÅÅÅKIG festkompis.
Ber om ursäkt för det!
Idag därimot har vi vart flitga.. eller NI
Världens bästa Mamma och Pappa!
Denna helg har jag fått så fint i mitt hem.
Ny lampa, ny tv, nytt skåp.
Skåp upp på väggen, tavlor upp, nya kuddar.
Jaa jag är verkligen glad.
Och åter igen, jag har världens bästa m & p!
TACK!!

Nu ligger jag och inväntar svar på söndagsmysförfrågan.
Mattan min gamle trotjänare är garanterad än så länge.
Ha en supersöndag!!
Puss

Kommentarer
Postat av: T.Bear

Hej M.Dog, vi är bara glada att kunna hjälpa dig, nu börjar det bli fint och mysigt hos Dig. Tack för allt fint Du skriver om oss.

2010-10-24 @ 18:13:03
Postat av: Anonym

Det är bara roligt att hjälpa dig och det gör vi så gärna så att du får färdigt i ditt lilla hem. Puss E&T

2010-10-24 @ 21:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0