Söndag

Hej hopp.
På facebook är jag medlem i en grupp som heter "Vi som tränar på CMS Träning & Hälsa"
där både medlemmar och personal är medlemmar.
Och gick in för att kika lite nu och hittar detta inlägg:

Tack för idag Malin! Vem kan låta bli att bli glad av din outtröttliga energi!

För övrigt är jag så impad över att ni inspiratörer är lika glada, lika trevliga och lika peppande vecka efter vecka och pass efter pass. Jag är så otroligt glad att jag kom till just er :-)

Det känns helt fantastiskt och man blir så oerhört glad och varm över fina kommentarer. =)
Superkul!

Igår var det 30 års fest på V-gången för Jonas.
Mkt trevligt och gott att äta och dricka.
Kvällen avslutades i m & p's säng med emmi och pretty woman.
Har dock sovit DÅLIGT :/, och har ont i magen titt som tätt i dagarna två..
Hoppas inte på att det är nått allvarligt.

Ikväll kommer M & P hem <3
Jag längtar lite efter att få klämma på dem hehe.
Hoppas inte de är allt för bruna.. och tanken är att vi ska överraska dem lite.
Ha en fantastisk dag i den underbara solen!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0