heppåre

God  f ö r m i d d a g!
Idag har jag många saker att avhandla i mon blogg känner jag.

Igår var en riktigt bra dag på jobbet.. var rätt trött när jag kom till
jobbet och skulle börja dagen med två klasser.
Ut springer Jennie och Kristian ut ur Kristians rum.
De hoppar, skrattar, sjunger: Maaalin Håkansson oohh oohhh
och fånar sig rätt rejält.
Jag bara garvar och skakar på huvudet.. jag orkar inte med er. HAHA.
Men så tänker jag efter.. på vilken arbetsplats möts man av ett sådant
välkomnande. Man känner sig glad och varm efteråt, ni är jävligt bra
trotsallt. En god stämmning bland oss i personalen smittas av till
våran miljö på klubben samt våra medlemmar.
H E L T  F A N T A S T I S K T.
Dagen toppades med att Linn <3 var hemma på blixtvisit. Vi hann uppdatera oss
om de senaste halvåret på 10 minuter.. haha... frågan är om de är bra eller dåligt.
Antingen var vi jävligt snabba eller så har det inte hänt nått spännande i livet så
det gick att berätta ett halvår på typ 10 minuter.. Vi vet svaret eller hur Linn ;)

På tal om träning så när jag surfade runt igår på nätet hittade jag nått väldigt kul.
Skulle titta på biggest looser på tv4 play eftersom jag missade det på tv.
Hittar då biggestloosers träningsmusik. De har altså gjort spotifylistor med deras
favoritmusik. Tränare som deltagare. Du kan även lägga till din egen träningslista.
Grymt bra! Har har du ett smakprov: SPOGGES LISTA .

Jag har ju fått en ny ugn och det är ju jätte bra.. MEN.
Skulle värma sådana hära små baguetter igår. 200 grader i 8-10 minuter.
Okej... jag tar 7 minuter.. när jag ska ta ut dem är de kolsvarta..
Asså den blir ju FÖR bra. Frågan är ska man ta lite lägre värme eller ska
man försöka ta en kortare tid? ( I-LANDSproblem I'll guess. )

Inte så värst kul väder idag .. småtråkigt!
Dessutom känns de lite sämre med min kroniska förkylning.
Men har inte pass förns ikväll.. så jag hoppas det går över.
Ha en fantastisk dag!!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0