HELG

Kunde inte komma lägligare.
Trots ett stökigt kök så är jag vid gott mod.
Det är något alldeles speciellt att jobba en fredag och verkligen känna, ta på det, att det faktiskt är HELG.
Obeskrivligt! UNDERBART!
Jag har tagit mig ett glas rosévin och skämms inte för att säga det.
MUMMS!!
Nu ska jag bara städa lite granna och sen så ska jag hem till min fina mormor och käka lite.
Har haft trots 20 motgångar en bra dag på jobbet.
På lunchklassen, hör och häpna, var det ENDAST 3 platser kvar.
Känns fantastiskt kul att det är sådan bra uppslutning.
Jag hoppas det är för man är en bra inspiratör, för den träningsformen jag framförallt
ÄLSKAR att "leda" är funwalk.  Det är FRUKTANSVÄRT KUL!
Man mår bra inside out, och dessutom är det en sådan FANTASTISKT BRA träningsform..
jaa.. jag kan säga det tusen tusen ggr om.
Men nu ska jag göra mig iordning.

Roligast idag:
(BAKGRUND) Våran tfn på jobbet stänger av sig till som tätt.. den är sjuk.
Jag tröck på ON knappen 4 ggr och inget hände.. och som vanligt när inte nått fungerar
ropar jag på närmsta karl i detta fall.. KRIIIISTTIIIIIAAAAN....
Han höll in knappen länge... inget hände.
Jag rycker då telefonen ut handen på honom, skämtar, och börjar trycka 15 tryck och två inblåsningar..

MEN VAD HÄNDER

Jo telefonen börjar funka.. hjärt/lungräddning funkar alltid.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0