Goddag!

:D
Igår kväll var Mullibulli1 här. Och det var helt fantastiskt.
Jag säger det jag haft disskutioner om i dagarna 3, en riktig vän
behöver man inte prata med varje dag. Utan allt är som vanligt när
man väl ses. Oavsett om de blir en gång i veckan, varannan vecka, varannan månad osv.
Man är så säker på varandras vänskap så man behöver inte känna nu måste jag ringa och
återupprätta vänskapen. Det känns toppen att jag har sådana vänner!

Jag har verkligen världens bästa vänner.

Malin och jag uppdaterade varandra om livet, skrattade mycket och snackade skit.
Käkade rätt mkt ost också. Men det var det värt.
Puss Malin <3

Nu kom min fina Mammi och Pappi precis hit och de ska hjälpa mig sätt upp överskåp, hämta ett vitrinskåp och ta bort gamla soffan. Kanske sätta upp de gamla tavlorna också.
SPÄNNANDE.

Ikväll vankas ingnorering utav min förkylning samt F E S T!
P-uss

Kommentarer
Postat av: Mull1

PUSS <3

2010-10-25 @ 07:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0