( G O D ) M O R G O N

TISDAG:
Och jag har ont i hela kroppen - underbart.
I helgen så vinkade jag och tyckte mitt gäddhäng skakade mer än okej, så MOT GYMMET.
Och ja jag arbetar som inspiratör(instruktör) men det är sådan skillnad att få träna själv,
och att leda pass.
Och eftersom jag vart från och till förkyld (mer eller mindre) i 7 veckor idag eller är det 8 kanske,
jag har lixom tappat räkningen. Så var det så längesedan jag tränade själv.
Så i i söndags, nu jäklar tänkte jag.
Mot gymmet, och mörscha mina triccar ;)
Och JAAA, det känndes minst sagt igår måndag.

Höll mina två klasser på lunchen funwalk samt rocky kick och box. Sen när dagen började lida mot
sitt slut så bestämde jag mig för att gå på Jossans pass bara för att vara duktig nu med träningen..
Så funwalk IGEN och gym cirkel. Hade jag ont i vader, rygg och tricep igår, är det inget mot nu.
För nu har jag dessutom ont i axlar, bicep, rygg, lår etc.

Men träningsvärk är ju kvitto på att du tagit i ordentligt, jag personligen kanske inte tycker träningsvärk är skönt. Men lyckas du aldrig med lite träningsvärk då har man inte riktigt riktigt utmanat sig ordentligt.

Vaknar upp.. TRÖTT fast jag somnade med datorn i sängen först (tur att pappa inte är hemma och läser min blogg nu :P haha, vet vad han skulle säga :P )
Men vaknade till och la ner den på golvet FAKTISKT.
Men känner av hals och huvud när jag nu är uppe, så på med vattenkokaren, riven ingefära och honung.
Vi får väl se om de hjälper..

Idag tänkte jag försöka ta mig att handla lite småprylar.
Ibland är det svårt att bestämma mig för vad man ska äta ena och andra dagen.
Men ska googla lite så kommer man nog på nått.

Svar på Maddes fråga: Nej de bytte inte namn.. pappa skojade att han skulle byta förnamn till Bert eftersom alla telefonförsäljare ändå tror att han heter det.. men det gjorde han inte heller =)

Nej tråkigt inlägg, håll till godo och ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0