Arg update

Ibland skämms man för hur mycket arga käsnlor man kan bygga upp inom sig.
Och jag är en person (tyvärr) som inte gillar snabba vändningar och vill gärna
vara förberedd.. detta kan leda till LÄTT irritation.
Idag har jag grinat för jag var så arg.. varje liten grej blev som en liten droppe i en kopp.
Bara att det var massa droppar som gjorde att bägaren rann över.. jag grinade.
Körde mina vick..
Och när allt är avklarat skrattar man åt hur jävla barnslig man är, man skämms för man var så arg, och tycker att detta var väl inte värsta grejen.

Antar att detta är ett klassiskt regretionst beteénde.
Men det är väl sådan är jag är!

Snart vankas det MAAAAAT och födelsedagsfirande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0