T R Ö T T . T R Ö T T . T R Ö T T.

Handlar min blogg om nått annat än sjukdommar och trötthet?
:P
Men ni verkar ju gilla att läsa om det iaf =)

Hade en verkligen bra dag igår =).
Matilda och jag hängde nästan hela dagen gjorde grymmt god kötfärssås. långpromenad. fönstershoppade. willysshoppade. uppdatera oss i paradise hotel. och bonde söker fru. hem till Sarah. Idol.
Mmm.. mycket bra!

" - ** - "

Men idag är jag mycket trött!
Tycker ändå att jag lyckats sova mina 8 timmar som man ska.. men ja..

Idag är det kalas, tårta bullar och kakor. Saft och kaffe.
Jag längtar.
Även min fina fina syster kommer, och jag tycker om henne så mycket <3

Ha en fantastisk lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0