Oh yeah

I'm in!
Äntligen så ska jag få komma till vårdcentralen imorgon.
:):):)
Känns bra att de ska kolla på mig lite o så =)
(håll tummarna)

Svinigt ont i halsen så ska jag ladda inför 3 pass ikväll ... tjoflöjt!!

Har iaf vart duktig och tagit tag i mitt lilla hem.
Diskat, tagit bort ljusfatet, dammsugit.. men moppa gör jag allt en annan dag.
Orkar inte.
Vart uppe på vinden och tagit ner min jullåda.
Det jag skulle ha var inte där, min julstjärna.
Men det som fanns där var massa glitter och julgranskulor....
TYYYYYPISKT!!
Åhh, julgran eller inte?
Glitter och vitt?
Vitt o silver?
Rött och guld??

Varför är det så svårt för??
Eller en riktig mussepig gran med ALLA färger som glittrar.
Jag känner mig inte nöjd med nått utav de ..
Men vi får se.

Ha en fantastisk dag!

Kommentarer
Postat av: Cara

Glitter och vitt/silver tror jag på om du ska ha den i rummet :)

2010-11-30 @ 14:21:17
Postat av: Mulla

Jag tycker att rött och vitt med en touch av Malin är snyggast (dvs rött, vitt och glitter) ;)

2010-11-30 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0