Måndagskvällen

Hade en MYCKET mysig kväll igår.
Matilda kom och mötte mig efter jobbet, handla.
Hem och göra tacopaj, det ringde på dörren och Linnea kom.
Vi käkade uppdaterade varandra om våra helger och senare kom
Mackan och joinade för lite glass.

I love you guuuys!!
<3

Dock tråkigt att man måste DISKA hela tiden.....
Men de går fortare än vad man tror.
Mellan 09:00-10:00 har jag minsann hunnit
duscha, smörjt in hela mig, diskat, bäddat sängen,
vikt mina kläder och hängt in dem i lådor, sorterat
reklam, ätit youghurt och nu 10:05 sitter jag och bloggar.
Det tycker jag är bra!

Ikväll är det funwalk, skulle vilja ha en ny bra låt.


UTLYSES:
Tips, på låtar, bra låtar.
De måste vara MINST 3:45 MINST!!!
Ett bra tempo som man skulle kunna gå stavgång till.
Har ni någon på g?
Den behöver ju inte vara "ny / ny" utan en gammal låt som man
lixom lyckats glömma bort med är ny på mitt pass.
Hojta till isf.

Ha en fantastisk tisdag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ev. låttips:

Adiam Dymott - Miss you 2:53

Mando Diao - Dance with somebody 4:02

Mando Diao - Gloria 4.17

The Hives - Won't be long 3.46 (den enda hives låten som var över 3.45!)

The Hives - Hey little world 3.23



Lyssna och tyck själv :) Puss

2010-11-03 @ 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0