.

EMA ikväll, jsg längtar faktiskt. Jag får banda ensam mamma söker, eller banda.. vem har en bandspelade nuförtiden, inte jag iaf..

Ligger hemma hos mamma och pappa, degar i soffan, har tvättat och ätit mat.
Tidigare har jag och pappa vart och införskaffat mig "toffsar" á la Maria Montazami, kommer bli supertjusigt.

Låg och tänkte.. när jag blir frisk ska jag försöka göra ett riktigt hälsotag med mig själv.
Men just nu är mitt prio att BARA klara av mitt jobb.
Och det slog mig också, om man vill vara snygg och fräsch BEACH 2011, så är det GOD IDÉ att starta nu.
Så man inte kommer på i Maj, shit jag ville ju vara snygg på stranden också .. :P
Värt att tänka på.

Ha en fantastisk söndag.
PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0