checkcheck

Recept för en djup sömn till 10:00 en flaska vin.
CHECK.

Var på party hos Sarah igår med många utav mina fina vänner.
MYCKET TREVLIGT.
Det blev rätt sent hos Sarah så när klockan var halv 1 bestämde jag och Robin att vafan , vi skiter i krogen och äter pizza ist.
Och så fick de allt bli!

Mötte upp Syster på stan och farsdagshandlade.
Det blev adidasduschtvål+deo och en pepparkvarn.
FArsdagsmiddag hos farmor och farfar, paj och äppelkaka.
MUUUUMMMSS
Nu sitter jag hemma hos Mams o Papps och tvättar. VÄLBEHÖVLIGT.

Nej fruktansvärt trist inlägg.. men så va min dag.
Har slagit till på en döskallering med massa glitterstenar för morfars födelsedagspeng.

PUSSS

Ps. fick en juicemaskin och provade imorse... svingott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0