9 November 1988 / 2010

För 22 år sedan var det en liten nej okej, ganska tjock bebis som inte hade lust att komma ut..
Mamman och pappan var uppe på bb och man kunde följa den lilla tjocka bebisens hjärtljud/slag
på en monitor..
Beep, beep beep ....   ....   ....
Helt plötsligt slutade hjärtat att slå.
I ett dramatiskt ögonbklick kastade man sig på larmklockan, mamman blev sövd, man sprang och in i en operationssal. Den tjocka bebisen hade fått navelsträng runt halsen, men som tur var lyckades de
rädda bebisen via kejsarsnitt.

<3

Det var 22 år sedan, och ja, det är jag som var (eller min mamma skulle nog fortfarande säga att jag är hennes lilla tjocka bebis)
Idag blir jag 22 år =)
Och som på nått magiskt sätt ramlade snön ner.
Jag sa till och med i helgen, jag börjar bli julstressad för att prylar i butikerna etc. Men PÅ tisdag (när jag fyllt) då börjar min hjärna julprogrammeras. Och se, snön kom inte vilken dag som helst utan till min födelsedag.
Jag tycker det är jätte mysigt!

Ha en fantastisk, extraordinär, underbar, magisk tisdag!


Kommentarer
Postat av: Prometheus

Skön som den knoppande ros.

Gåtfullt leende.

Okynniga ögon.

Berättande om underbara resor i sinnernas sagolika rike.



Soldränkta stränder, blommande trädgårdar, porlande bäckar.

Ljuv sällhet och harmoni.



Får du av mig.

Idag.

Att bevara och vårda.

Resten av ditt liv.

2010-11-09 @ 10:57:39
Postat av: T.Bear

Grattis Hjärtat

2010-11-09 @ 14:53:52
Postat av: Sofie

Hur snygg är du inte då!? :)

2010-11-09 @ 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0