28 december oj november meeenar jag

Första advent.
Jag sitter i Linköping, i världens bästa systers vardagsrum.
Snön fullkommligt vräker ner, stora flingor som man säkerligen
kommer bli blöt utav.
Men vad hände 27 december?
JO:

Superlördag på CMS Träning & Hälsa.
En specialdag på klubben där medlemmar och nära o kära till medlemmar
bjöds in för mingel, tilltugg, specialklasser, hudvård, hårvård, massage.
HELT FANTASTISKT. Det var riktigt kul. Pappa vann dessuom frågesporten
på funwalk, så duktig så :)
Och snittarna från paus var oemotståndliga =).
--
Snabbt iväg .. tåget går om 14 minuter. Och jag hann bra, för SJ
har ju en förmåga att vara försenade utan att säga till så 13:50 gick tåget.
--
---------> Mot Linköping.
Jag och Emmser åkte hem till henne gjorde pasta med tomatsås och halloumi och fetaost toast.
MUMMS, till detta kollade vi på trolltider, kommer ni ihåg den där julkalendern..?
Och det sjuka är att man lixom kommer ihåg vissa repliker trots att det var längesedan.
Jag var riktigt frusen och fick te som jag för en gång skull gillade :)
Upp och hoppa ... på med emmas och min musikallista så börjar vi dansa roligt och skratta.
Åkte buss, gratis, igen =)
Ja jag kommer ju inte från den här stan.. inte så lätt.
Vi hamnade på Aioli Tapas.
Och oj oj... mumma!
CHili och vitlöksmarinerade räkor.
Vitlösfrästa champinjoner.
Bruschetta med getost honung och valnötter.
Vitlösbröd.
Tzatsiki.
Aioli.
Bröd.
Grönsaksspett med mochorojo (eller nått sånt).
Spansk Sallad.
(tror de va allt)
Emma tog en sangria och hör o häpna jag drack vatten :)
Kvällen slutade med BIO - Harry Potter.
Mkt bra!
Idag blir det mys och shopping och MACARONG HAHA spaning.
Herrå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling det är bara november ännu? Puss mams

2010-11-28 @ 11:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0