ZzZz...

Ibland infinner sig förståndet! Och är det inte skönt när det gör det så säg?
I fredags så körde jag morgonklubben det innebär att jag börjar kl 06:30 och kör klass.
Vilket också innebär att min väckarklocka ringer 05:15. Men det värsta var att jag vaknade
av mig självt kl 04:00. Men tvingade mig somna om till 05:15.

Till jobbet för klass 06:30-07:15, kör klass 08:30-09:30, kör klass mellan 12:00-13:00.
Rätt så slut efter detta, och därimellan receptionsjobb samt städning till kl 16:00.
- Men finns det tid till vila? NÄÄÄ!
Först skulle vi handla, sen var duscha, föna, sminka, fixa, klä på sig, äta -> och iväg.
Hem till Alex och partyt började. Senare gick vi till Tellus.
Vaknar dagen därpå runt halv 6 och lyckas somna om så småning om till 9.
Inte super pigg igår med andra ord.

Var seg som en sengångare och första gången jag gick ut på dagen så gick jag till bilen när vi skulle på kalas.
Hem efter kalaset göra sig iordning för rond nummer två. Men förståndig som jag var (eller ? )
Så blev det en drink med trevligt sällskap hemma hos Anna-Karin och jag och Linnea gick hem runt 00:00-00:30.
Jääkligt skönt att sova lite längre inatt, men vaknar iofs 9, hade gärna sovit till 10 iaf =).

Idag är det fantastiskt solsken, ska nog träna med pappa sen, åka till onoff, intersport och så småning om uppvisning.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0