Yesterday..

Igår var jag ute och gick världens längsta promenad.
(eller okej, kanske inte världsrekord men ändå)
11000 steg på 1 h 49 minuter. Ganska bra tycker jag ändå.
Tog lite nya vägar som jag aldrig gått förut också så det blev
extra peppande. Men det bästa av allt är ju att ha högsta volymen på
i lurarna, och Ipoden fullproppad med bra musik. Då funkar ALLT!

Idag är det 17 maj, Norges nationaldag men inte bara det utan också
MARCUS födelsedag. STORT GRATTIS TILL DIG MACKAN!

Jag bara längtar tills jag kommer hem för jag tror jag fått brev av Nyköpingshem.
Spännande att se vad dem har att säga.
Måste dock vara lite bitter på att det är FANTASTISKT VÄDER utanför jobbets stora
glasfönster, folk går i kjol, shorts, linnen och de äter dessutom glass, de jävlarna!
Nej nej inte bitter, inte ett dugg. :P Hoppas bara solen håller i sig tills efter jag slutat
19:30.

Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0