Sammandrag - helgen

Hej hopp hallå.
Söndagen är här och jag har haft en helt fantastisk helg.
Helgen startade igentligen 07:00 fredag morgon när klockan ringde, packa packa och snabbt iväg till jobbet.
Jobba, träna, jobba, hålla klasser, städa och fixa.
När klockan slog 16 började jag och Jennie göra oss fina i p-rummet.
Alltid lika kul när jag och Jennie fixar inför fest ( vi hinner inte prata med varandra för vi har så mycket annat att koncentrera oss på. Klockan hann till halv sex då resterande av cms-crewet kom. Jobbigt för jag och Jennie var verkligen inte färdiga. In i aerobicsalen, ´generalrepet. Gick super.
Sen gav vi oss av till Tellus. Uppträdanden, dans, god mat och massa mingel.
Det var verkligen en superkväll!!
Så super att kvällen slutade runt halv 9 morgonen efter :P Så kan det gå ibland.

Dagen efter (lördag) så sov jag i princip hela dagen. Åkte så småning om till Linnea och så småning om kom även Marcus. En supermysig kväll med marängsviss, chips, dipp, cola, avatar och MASSVIS MED FLAMMS, TRAMS OCH SKRATT <3

Idag blir en lugn dag, har handlat tomatplantor, både röda och gula tomater så det ska bli superspännande och se om jag får till det med tomaterna. Shoppade även slut på mina sista bonuspengar på intersport.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0