Sweat Sweat with your hands down my pants...

hehe =).
Började dagen med att klä på mig en tshirt, en långärmad "under jackan tröja" och skinnjackan ( och jaa självklart bh, trosor och jeans). En sjal ocksåå... Men herregud vad varmt det blev. Helt galet!
Så cyklade endast i den långärmade tillslut (och jaa jeansen och det där)

Vilken värme det är nu och idag har det dessutom vart jävligt kvaft.
Körde Dansa Mix samt stryka mellan 12-13 och jag lovar och svär tror inte jag vart så svettig någonsin i mitt liv.
Det rann tom om benen, det händer fan aldrig trots att man jobbar där man gör.
Så MATILDA, jag är inte bara svettig i armhålan på smalbenen nu också ;) (internskämt)

Nu har det också börjat spöregna så jag hoppas verkligen åskan kommer, det vore ju lite mysigt faktiskt.
Även om det inte är trevligt igentligen men eftersom den kommer så sällan..

Idag hade jag med mig sjömansbiff i lådan och Jennie blev superavis. Så hon blev inspirerad och meddelade mig att det skulle hon minsann också äta men när hon kom hem.
Jag tittar ner i Veronicas låda och hon äter köttfärslimpa. Då blri jag avis och assugen. Så nu försöker jag få tag i min mamms för att se om vi kan äta det ikväll.
(vi är ju lite knasiga på jobbet) :D

Vi har även haft ett kaktest (vi fikar och äter kakor på gymmet - jajjamen det är sant)
Så jag, Kristian och Veronica har utsätt:
1. Smultronkex
2. Brago choklad
3. Ballerina Toffé

(jag la dock högsta rösten på brago choklad)
Sådär, nu har ni lite onödigt vetande om mig :P

Kommentarer
Postat av: matimuti

haha, men det funkar inte lika bra ju. matiildaaa jag är svettig på smaalbeneeeen. haha

2010-05-19 @ 23:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0