Onsdag!

Onsdag och jag börjar 12.
Har haft lite sovproblem på sista tiden,och jag har ju inte orkat dra ner persiennerna. (eller hur de stavas)
Men har gjort det nu några nätter, men grejen är den, vaknar man 7 tycker jag inte att det är ett bra resultat.
Tvingade mig själv att somna om till kl 8 då jag började väcka mig till liv.

Idag står det möten, jobb, funwalk och dans på schemat. Och fortfarande mycket mycket träningsvärk, fy tusan!
På fredag är det medlemsfest och det ska bli jättekul! Vi ska göra ett uppträdande, men vi ska börja lära oss det ikväll.. håller mina tummar för det ska gå bra.

Igår och i förrgår (för ja råkade somna) har jag och mamma tittat på sex and the city filmen. Och idag tittar vi på sex and the cityavsnitt och fnissar haha. Senaste kommentaren:

After all, he living toghether with his parents wasn't a bad ide, it was like having servents but for free, mamma och jag tittar på varandra och börjar asgarva

<3

Lövely.
Nu äre snart färskpotatis, dillpesto och lax på g.
Sen off to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0