Morrn morrn'

Nej ingen resfeber ännu, men jag är trött!!
Drömmer drömmar jag inte vill drömma, vill inte ha vissa personer i min dröm.
Har lust att säga stick :P men det är svårt.
Men jag fick till en riktig diss så jg är nöjd HAHA.

Förstår ni att jag ska vara 4 dgr utan dator, det är det största skämtet utav alla.
Datanörden - Malin - Håkansson
HAHA.

Men jag ska ju faktiskt till Paris, och det ska bli hur fantastiskt som helst.
Nu håller jag bara tummarna att vädret ska bli bra i Paris och att SMHI
har fel!! Och visst jag missunnar er inte fint väder, men vafan, ge fan i
att ha fest när jag inte är hemma :P HAHA, hatar och missa saker!!

Nej nu har mormor väckt oss här så nu är det dags att gå upp och packa klart väskan!

Au revoir for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0