Morrn morrn morrn

Åh, helt lycklig trots att jag vaknar kl 06:15 idag igen.
Frågan är ju vad fan mitt problem är, är det inte meningen att jag ska sova.
Iallafall, igår åkte min helt fantastiskt, underbara, superordinära MAMMA <3 och hämtade
mig efter en liten träff hos Sofie ( jaa lite ändrade planer skulle igentligen bara vart en promenad).
När jag kommer hem har hon lagat torsk och potatis med grädd/dill/citron sås. Hon har vart och handlat,
vi tittar på She's the man (och skrattar). Jaaa hon är helt super min mamma, världens bästa <3

Somnar i soffan och nu är det dags att sova säger hon så går upp till sängen min och somnar.
Vaknar 6 på morgonen, och bestämmer mig, nej nej nej skärp dig så nu är jag vaken 07:30.
Tittar mig i spegeln är lite nöjd för jag ser ju lite solbrun ut, YES =)

Kommer ner för trappen och in i köket..
Blir helt lyrisk över vad som finns där.
Mangostan
Apelsiner
Äpplen
Päron
Vindruvor
Gott bröd
God juice
JA TYP ALLT GOTT DU KAN TÄNKA DIG
så nu har jag riktig beslutsångest.

Får nog ladda upp med en riktig rejäl frulle för idag så får ni nig hålla tummarna att jag orkar med.
12:00 DANSA AFRO
12:30 PULSBALANS

16:00-17:00 BRANDMÄNNEN (iofs... hehe :P :P )

18:00 FUNWALK
18:30 GYM CIRKEL

Får allt packa ner lite mellis tror jag =).

I helgen är det bröllop, helegen efter kryssning, och helgen efter Paris.
JAG LÄNGTAR, hela maj kommer gå så så fort.
Ha en fantastisk dag i solen nu, för ja imorrn när jag och för en gångs skull
några flera är lediga, jo då ska det ju regna, tack gud!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill oxå ha din Mamma, är det okej att jag flyttar in när jag kommer hem igen? :)

Jag jobbar till kl ett imorgon. kanske kan hitta på något då? måste sätta in lite pengar på banken o gick förbi h&m idag o såg att det var massa bikinis som kostade 49 kr! måste undersökas! :) vi får höras?! PUSS

2010-05-12 @ 15:20:57
URL: http://analysethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0