Monday!

Hej hallå.
Måndag morgon, och denna vecka är det grejer på g.
Min weekend med Emma i Paris har vart super bra.
Vin, lite shopping och massa att se.
Mycket tokigheter har vi vart med om också, kanske skriver ett inlägg om det senare.
Även lite bilder kommer att komma upp på bloggen så småning om.
Idag skiner solen ute HEEELT UNDERBART!

Idag är det jobbtime kl 12:00-19:30 funwalk, gym cirkel samt core ska avklaras i passväg.
Det ska bli kul ,men problemet är att jag börjar bli lite förkyld :/
Men men, på med ett pokerface och håll tummarna för jag inte blir sjuk.
Denna vecka fyller Emmsi år och ska ha kalas i helgen.
Jag ska nog åka till Malin och hälsa på henne på fredagen.
Matilda har kommit hem till Sveriget!
OCH Jonna har också kommit hem till Sveriget och kommer till nypan för att hälsa på.
Så det är en vecka att verkligen se fram emot, håll igång 24/7 men men. Bara o gilla läget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0