I städartagen..

.. finns i mitt rum om du vill mig nått :P
Nej men när jag är borta är det fin fint väder i nypan.
Och när jag kommer hem är solen som bortblåst.
Ja, men då gör jag ett ryck och städar upp i grottan.
Så så fick det bli.
Men när jag gör detta kommer jag på massvis med saker.
Hittar typ 6 lappar, är mycket bra att skriva upp saker på
små lappar.. men sen då? Vad ska hända med lapparna?
Oftast så kastar jag dem bara, hittade en lapp med massa
fastighetsförmedlingar, låtar, inköpslista.

Och de som känner mig riktigt väl, de vet att jag är en
riktig jävel på att göra listor.
Det händer även på internet, att jag sparar ner bilder på saker
jag tycker är fina eller sådär, och det är ju kul. Inspiration och
så vidare, MEN, nackdelen med att spara i datan är ju att det
tar sådan plats på mig hårddisk. Så kommer nog fortsättningsvis
lägga ut min inspiration på bloggen. Och nej jag tänker inte bli
någon modebloggerska på nått vis. Men jag tänker lägga ut
bilder, saker, resor, maträtter etc när jag stöter på nått på nätet.
Så se upp utan hämningar, här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Liiv

måste också ta tag i städningen i dag ;o

2010-05-16 @ 10:24:17
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0