Zzzzz Zzzzzz

Fredag, klockan är 05:55 och det ringer, VEM FAN RINGER DÅ!?
Jo Hasse. Annika kommer inte till passet, när jag lagt på ser jag att Hasse har ringt 7 ggr till mig!
Han har haft panik.

Men ursäkta att jag säger detta, men vilken jävla bra jobbarkompis jag är, ställer upp fast jag ligger i sängen, 30 minuter senare är jag nere på klubben och kör ett svettigt spinningpass med 20 gubbar och sen styrka på det.
AA jag är världens bästa!!

Så nog med komplimanger åt mig, men känner mig dock lite MÖR nu.
Passet gick bra, och jag orkade ta i ordentligt...
MEN... GREJEN ÄR DEN, jag har inte hunnit ätit någon frukost..
Och jag har 2 gångpass 1 slowmotionpass och 1 corepass kvar.
Herrejesusamalia, men men, det ska nog gå!!!

När paus öppnar ska jag springa snabbt som ögat och köpa mig den största salladen i världshistorien!! :D
Men men, 1 down 4 to go!

Kommentarer
Postat av: linn

gud va gullig du är =) snart ses vi - jag kommer hem den 31a och stannar en vecka! då paxar jag dig för en fika på hellmans eller ett glas vin på Fika!

2010-03-13 @ 18:24:02
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0