Natto

Oj oj oj, vissa inlägg är med poppis än andra .. HELT KLART!

Idag har jag haft en bra dag, mycket folk på min dans, så trots snor, slemm och heshet så dansade vi loss.
Hur kul som helst var det!
Har även umgåtts en hel del med min kollega Kristian Wilhelm Rubin idag (japp vi omtalar varandra formellt) :).
Vi hjälptes åt att handla till personalfesten på systembolaget, vilket resulterade i att jag inte behövde visa leg :)
YEEEAAHH!!
Dessutom möter vi en medlem, oops, men vad är det här jag trodde ni var seriösa och tränade..
Och då kläcker Kristian den skönaste kommentaren:
"Vi köper till en kompis" HAHAHAHA, garvade så jag dog nästan.
Mmm.. massa vin och öl till en kompis sure.

Efter jobbet följde jag med till A-k hem, och Malin och Sara var där också, och så har vi monterat ihop hennes nya byrå. Synd att vi inte tog kort, pappsen skulle vart riktigt stolt över mig :)
Följde bruksanvisningar och skruvade och dona. Oj oj, även lite pyttipanna åts hemma hos min kära Anko.

Nu är det sleeptime, snart är det äntligen helg, påsk , ledighet, godis och mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0