Herregud jesus heliga maria...

Min dag har vart allt annat än bra... eller nej den har vart en känslomässig bergochdalbana.
Det finns tusen saker man vill göra, säga, tycka.. men man känner att det mesta blir fel...
Eller fel, det beror på vem man frågar..
(detta är något diffust)
Man vill, men man vill inte, man vill säga men ändå inte, man vill göra men ändå inte.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag lämnar mina tankar en stund tror jag, orkar ändå inte med dem.
Nu får det bli slut på peeling, för här behövs lite gammalt skinn på näsan =)
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Har ätit lunch idag med mina älskade föräldrar som är de bästa i hela världen förövrigt..
(Ja jag vet att nån sa till er att era päron var bäst i världen, men det var en lögn :P )
Följde även med pappa på informationsträff, och han följde med mig på stan - bra deal va?
Jag blev väldigt glad då jag såg den hänga där, nere på H&M (en av mina favvosbutiker).
A plain simple oversized black jacket.
Som jag letat och tänkt på denna kavaj!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Nej nu ska jag försöka sova...  Natti.

Ps. Såg på aftonbladet tv en historia som innefattade en späckhuggare...
så igår natt så simmade jag med en späckhuggare och jag trodde jag skulle dö, men istället schvissade den upp mig i luften 5 meter. Alla var sjukt impade.
Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0