Ja du...

Vara trött på morgonen och hålla pass ingen bra kombination alltid.
Eller det beror på hur man ser det. Jag är glad, harmonisk och fylld med ny energi när passet är slut..
Men dessförinnan kan det vara värre.
Börjar med att berätta vad som hände igår för att fortsätta min story..

Igår kände jag att jag hade en sten under skon (irriterande att gå) Så jag lyfte på skon för att titta...
Det såg ut såhär:

Lyfte på den andra skon, men den var helt svart...
Humm... vad har hänt?
Jo hela jävla sulan är borta. Så jag fick mig ett gott skratt och tänkte
nästan skriva in en insändare i SN och fråga om någon hittat min sula. :P
Bara det när jag kom till bilen låg den i bilen... märkligt det där.
IALLAFALL....

Ska gå i trappuppgången... och halkar värsta vurpan....KUUUUUL!!!
Tur att ingen såg mig, och man får ju typ panik och hoppas att ingen direkt har sett en heller och skyndar sig.
Och när passet startar sparkar jag till en ljushållare (ej tänd).
Men när jag ska tända ljuset så råkar jag välta ljushållarn (det gick bra ingen fara)
Men MALIN+TRÖTT+MORGON+PASS kan vi konstatera är bättre EFTER än INNAN.

Nu är frågan.. snåla eller ej.
Pröva att limma skiten själv, eller skomakaren..
Ska ta mig en funderare...


Kommentarer
Postat av: linn

haha naaw vilken jävla morgon. det är då man funderar på att gå hem och lägga sig i sängen och "börja om" :D

2010-03-05 @ 17:46:20
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0