Inte nöjd!

Nu får dem skärpa sig.
Skickar meddelande via deras hemside formulär 28/2 om en uppsägning.
1/3 ringer jag för att få detta bekräftat.
Ringer 24/3 för att få svar på några andra frågor där killen jag pratar med ser inte att någon uppsägning blivit gjort. Jag blir mycket arg frustrerad och besviken. Han lovar på heder och samvete att en uppsägning blir gjord nu och bekräftelsebrev ska komma innom 1-3 dagar via post.
(Ja min tillit är inte så stor till com hem) Så idag ringer jag 25/3 för att bekräfta att min uppsägning VERKLIGEN är gjord.
- Nej jag ser inte någon uppsägning....
- VA?!?!?!
Nu har jag killen som jag pratade med idags namn, samt ett mail där han bekräftar SAMT att vi spelat in samtalet.
Detta är inte ett hot, men om den jävla idioten inte ser till att detta är uppsagt nu vet jag inte vad jag gör.
I slutet av mailet, tack för denna tid och hoppas vi ser dig som kund igen.
- Knappast, ska ta mig en jävla funderare innan jag sluter abbonemang med er igen, det LOVAR JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0