GÄSP!

Japp, jag är trött.
Började dagen med att städa lägenheten, imorrn är det nämligen visning utav den.
Måste dock ta bort alla värdesaker.. (eller de stog på ett papper att man bör göra det)
men jag menar.. alla mina saker är ju värdesaker... men men men..
Det blir nog bra. Men man blir ju också nyfiken vad det är för folk som kommer imorrn.
Kanske ska man lurpassa lite utanför! :)
HAHA. 10:30 är det dags.. :)

Idag har jag då vart duktig! 30 minuter zumba, bicep + tricepträning, easy funwalk 30 minuter, 30 minuter pulsbalans, 100 höftlyft + 100 situps.
Jag är NÖJD!!!!!!

Ikväll har jag bl.a. chattat med Linnea och Matilda på skype! SÅÅÅ KUL!
Har även lagt upp en film på oss carzypeople på fest... men det förblir nog en hemlighet vart. HAHAH.

Imorrn är det ledighet och jag är både shopping, fest och träningssugen.
Det enda igentligen inplanerat är att träffa ANKIS.

Nu ska jag snart sova!
Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0