Friday

Igår var jag ledig, så jag trodde verkligen att det var måndag idag när jag vaknade.. lite konstigt sådär.
Men på tal om igår, ville gå och lägga mig 22:30 tror jag klockan var, men då går det ju inte och sova.
Jag släckte ner alla projekt kl 00:18... men låg och vred och vände mig hur länge som helst.
Men uppenbart så somnade jag ju, men vaknade istället 06:15... kul... hade ju ändå satt klockan på 07:30 som är tidigt nog. Försökte sova lite lite till, men gick upp innan klockan ringde.

Nu ska ja ringa comhem bara för att dubbelkolla min uppsägning, (att man ens ska behöva göra detta)
ska även ringa vattenfall... de har ja inte ens haft en tanke på men det är väl lika bra att dubbelkolla allt just nu känns det som.

Och idag har jag tur, för fina fina Jennie tar mina pass, är hon inte bara bäst så säg?? <3

Ha en bra fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0