Usch för att ha en sådan här morgon!

Men jag får skylla mig själv.
Igårkväll så tog jag fram min externa hårddisk och tittade igenom
MASSA bilder. Jag ska ta och framkalla och göra nån tavla eller ett kollage
eller ett album har jag tänkt. Men med mycket bilder tar det också mycket tid.
Jag gick och la mig runt 02:00. Grejen är ju den att jag inte fick särskilt mycket
sömn i helgen. Så när klockan ringde så kunde jag inte gå up jag var för trött 09:15.
Snooza, lite till. Till slut ser Malin Linnea Elisabet att klockan är 10:30.
Vilket innebär att jag ska cykla till jobbet, klä på mig, packa väska, äta frukost etc på 30 minuter.
Stressfaktor 1000%
Men jag hann allt, kanske inte i mitt bästa skick. Men jag hann!

Ikväll är det fika hos Sarah, samt sex and the city 2 filmen.
YEEEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0