Slö-Effektiv, går det?

Ja jag tror nog det.
Vaknade i "tid" imorse.
Då bestämde jag mig, min första onsdagsmorgonsträning ska bli av =).
Tur att jag kom denna onsdag för detta var den sista.
30 minuter funwalk samt 45 minuter yoga med Jenny och medlemmar.
MYCKET svettigt och TUFFT. Men så skönt efteråt!
Efter det tog jag och gjorde några ärenden på stan och sen hem för att packa..
... och det här med att packa är INTE min grej.
När jag packat klart de kläder jag kanske kommer vilja ha nere i götet är väskan full.
SHIT! Smink, Skor etc. Så nu är taktiken lägg fram allt du vill ha, sen rannsaka med
mogna och realistiska ögon =)
Landade i sängen med datorn och blev VÄRLDENS SEGASTE MÄNNISKA.
Sen så får jag sådana hära ryck ibland, effektivitetsryck så på 45 minuter har jag
nu lyckats baka en frozen cheesecake samt plockat i och ur diskmaskinen, plockat undan i kök och vardagrum.
Nu känner jag mig bra, stressad, varm och har ont i ryggen.
Nu ska jag nämligen ner till stan och mingla med Anko samt Sara.
Kommer däcka framför SO YOU THINK YOU CAN DANCE ikväll på 5:an 22:00
Har redan en favorit som jag började grina till igår Kent Boyd från Wakaponeta
HELT UNDERBAR KILLE, man vill bara ha honom som en gosig liten björn där hemma.
Han är helt fantastisk, sen så dansar han ju bra också.
Nej nu har ja inte tid med detta.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0