Mm. . . what'cha say?

Många många många tankar i mitt huvud. . . . .
Musik och rörelse förenar det man vill uttrycka, och det är tom starkare än ord.
Det mest irriterande med "paparazziz" är att de provocerar kändisar så de gör
knasiga saker, fula miner, aggresiva handlingar etc som de kan sedan gotta sig i
och tjäna pengar på.
Precis så är vi andra människor också, vi tjänar inte pengar, pengar i handen.
Men på "gotta sig" kontot är nog några miljonärer.
Jag är tom, bara tom.
Som Oliver sjöng en gång, Let it be.
Jag avrundar detta kryptiska inlägg med en dans, så musik och dans förenas i uttryck, berättelse, känsla.

Tack för en super kväll för övrigt, Linn Johanna och Sanna!!
Stämplad och ev halt imorgon, men det är inget som jag har fokus på just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0