Cellphone

Förresten, så har ju min mobil som jag fick gått sönder igen.
Super bra kvalitét verkligen.
Fungerade på morgonen sen så gick jag till frisan hade mobilen i väskan.
Och när jag var färdig och skulle titta vad klockan var så var oåterupplivningsbar.
Så nu letar jag efter en ny, vi ska lämna in den på lagning igen, men känns som även
om de lagar den en gång till är det inte en mobil att lita på altså!
Bara det att när man var yngre var man så jävla mobil interesserad, medans nu
har man ingen koll alls verkligen. Känns som förut var mobilmodet att de skulle vara
små och nätta. Medans det nya är pekskärm, minidator, as stor varianten.
Och det är ingen som jag känner oh yeah, den, där är min telefon.
Känns så onödigt o bara ta en mobil för att ta dens skull.
Även om en billigare ligger runt 1000-lappen så är ändå 1000-lappen mkt pengar (tycker jag iaf)
--
Nu har jag och pappsen grillat lite granna.
Han sitter och skojar, och idag får han ju till det lite, har ju skrattat åt han flera ggr =).
--
En dag kvar till semester. =)

Har ni nått tips på mobiltelefon så hojta till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0