Blä för att vara sjuk

Igår morse började dagen på MQ - mq's rea.
Vilet var ett riktigt bottennapp ingenting som jag var interesserad av.
Gick vidare till Sofie som skulle få fixa mitt hår.
Superfin blev jag och hon duttade till mig lite extra så jag var nog hetast på gymmet igår.
Inte så vanligt att nån har tupperat hår och lockar lixom, där kör vi mer stilen;
kroppen som kokt spagetthi, ansiktet röd tomat och lukt som gammal pizza :P
På eftermiddagen tog jag och Jennie oss upp till Pål-Ljungs-Hage och raggade lite folk.
Men när vi var där uppe kom det, mer och mer. Det känndes verkligen som om jag höll
på att sjukna in. Var tvungen att byta bort mitt ÄLSKADE funwalk pass och blev sängliggandes.
Tur som är är jag ledig idag, men det ifnns ju roligare saker att hitta på än att ligga i sängen när man är ledig faktiskt.
Men det är liiiiite bättre men inte bra.
Dessutom varje torsdag när jag vart ledig har det vart dåligt väder, och när ja är sjuk japp då är det strålande.
Denna karma. :P
Men jag tog ett beslut, absolut jag kan ligga ute i solen idag och ha det bra, MEN, då är jag sjuk i helgen.
Så prioriteringen blev vila idag.
Men det är oerhört jobbigt när det är fint ute.
Många säger att när man får semester blir man ofta sjuk för då slappnar man av och då helt plötsligt slår basiluskerna till. SÅ jag tänkte, har ju en sista arbetsdag imorrn innan min första semester. DÅ är det ju bra att ja blir sjuk nu och inte sen. =)
....
Idag har jag och mamma lagat lax och potatis, det receptet Malin bjöd mig på när jag var på besök. Vilket blev YUMMY! Nu ska jag äta en c-vitaminsallad. Jordgubbar, Gul kiwi och apelsin =). Detta avnjuts till sista delen av sex and the city säsong 6 :D
....
Nu ska jag ta en nap till innan pappsen kommer hem för då ska vi grilla.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0