Twilight

Japp, jag må vara en av de sista som för första gången sett första Twilightfilmen.
Men nu är det gjort.
Först när de kom var jag inte så interesserad. Men allt snack och Team Edward och Team Jacob
gjorde mig nyfiken.
Men jag måste säga som med brieosten, hur kan jag missat detta?!
Mycket premiärer för mig iår.
Nu är jag sugen på att se nummer två..
MEN
GREJEN ÄR DEN
Ser jag nummer 2 går säkert inte nummer 3 på bio längre (för den har ju gått ett tag tror jag?!)
och då får jag vänta så länge på att se upplösningen.
Så frågan är ska man vänta och se två:an så man ser den i samband med 3:an också.
Eller se 2:an och vänta på trean.
To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0