Sommarsvett...

Lukt lukt lukt.
Altså nu när det är så varmt ute så svettas man 1000 gånger mer än vanligt.
De säger att ju mer vältränad man är desto mer svettas man, altså måste
jag vara jävligt vältränad?!?! Fast fan önskar mer att man vore otränad och
mindre svettig isåfall kanske.
Men åter till LUKT, jag har ett set med kläder en dag, tränar i dem, och om jag inte tvättar dem
på stört så ligger de ju i nån väska, tvättkorg eller tvättstuga - och luktar APA!!
Tänk då de personer som tränar i samma plagg 2 ggr, eller 3 ggr eller tom 4 ggr.
Att de inte känner hur det luktar, jag förstår inte hur man tänker.
Om man såg lukt i färg så skulle det vara som ett snorgrönt OS som sprider sig som
dimma. Och de ligger kvar i luften en bra stund...
Så slutord - tvätta kläderna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0