Rapport från solen.

Jag säger då det, utgång dagen innan jobb.
INTE den bästa grejen att göra.
Men såklart, jag klarar det, men energin hos mig är inte på topp idag.
Dessutom ligger jag och steker på baksidan, har säkert druckit två liter vatten.
Det var som Linn sa, man kan inte hälla i sig hur mycket vatten som helst..
Det blir stopp, så nu har jag druckit ramlösa rabarber, vatten, och nu ska jag gå på saften också =).
Trevlig kväll igår, Tyskland vann bronset och Anna-Karin var mycket nöjd =)
Jag tog mitt sunda/rund underfötterna-förnuft och gick hem innan krogen stängde eftersom det skulle
jobbas idag. Jag var inte den mest peppande inspiratören innan. Men inget får mig att må så bra som
funwalk. Även om man är trött och sliten så finns inspirationen och glädjen där - vilket är helt fantastiskt.
Lyckades även skriva in 2 medlemmar när jag var förbi på jobbet. Så känner mig nöjd med min insats.
Nu ligger jag på baksidan och käkar hallon och dricker massa vätska.
Jag gjorde ett försök till att bli lite extra brun och sprayade ben och mage med olja.
Men så tycker jag att så fort man nuddade benen/magen så rasade huden bort...
så nu har jag satt mig i skuggan för en stund - SKÖNT.
För det är sjukt svettigt ute, och inte vet jag hur man får på vattenslangen heller...
PAPPA?! Hjälp :P.
Nu har jag fått tillbaka den gamla telefonen IGEN. Får skynda mig om den ska gå sönder en ytterligare gång då garantin går ut nu i juli :P
Men min pappa blir nog inte så glad och stölt över sin dotter då inte :)
HAHA.
Ikväll blir det nog att prova ett nytt recept;
Hemmagjorda laxburgare med hemgjord limeaioli.
Receptet hittar ni HÄR
Senare - om energin finns så blir det en PW till Matilda på Ibis där hon har lovat kaffe om jag kommer samt kanske en glass i hamnen.
Ha en bra dag för vet ni vad?
NU JÄVLAR TAR JAG SEMESTER!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0