Malin Å ?? Eller var det H ??

Hej jag heter Malin Håkansson.
Och jag, jag är inte allergisk mot nått.
Eller jo, låt mig tänka efter, det är jag nog trotsallt.
Negativ energi. Jag har ett problem, jag kan inte sätta
en glasbubbla runt mig när den negativ energin kommer,
så den kan stutsa ifån mig, utan den träffar mig som ett skott.
TYVÄRR.
För negativ energi är så tråkigt.
Såklart man kan inte gå runt och vara glad hela tiden.
Som polisen sa till Sarah varför ser du så glad ut? :)
Men nått som botar negativa känslor är musik.
I med din mp3-spelare, ipod eller liknande.
Höj på högsta volym, och sätt på en riktigt bra låt.
HÄR får ni låten jag lyssnar på just nu.
Och plötsligt känns det lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0