...

Ibland blir det för mycket, som förra inlägget, man vill säga så mycket att inget kommer fram helt plötsligt.
Kvällen började med ett corepass, snygga till sig, sen vare tellus för hela slanten.
Sofie, A-k, Alex och Marcus var med mig. Vi drack ett glas och snackade skit och skrattade.
Anna-karin och jag var kvar till fotbollens slut, som till besvikelse för A-k blev Spanien.
Linn och Vendela mötte upp och kom till tellus, senare kom Matilda, träffade några medlemmar.
Och till slut träffade jag underbara Marcelo min portugisiske vän =).
Han är så himmla roligt. Stackars Matilda som fick höra mitt eltande en hel kväll, de är nått med
att älta (vet inte riktigt hur de stavas nej) och onsdagar.
Jag sa halv 12 ska jag hemmåt, sen var klockan halv 1 och halv 2.
Men overall, TREVLIG KVÄLL.

Idag jobbar jag 12-16 helt överkommligt!
Strålande väder så jag kanske får en glimt mellan 16-18 kanske om jag har tur.
Ha en bra dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0