Where should I begin?

Jag vet faktiskt inte. Ena stunden har jag massa att skriva/säga/tycka och den andra stunden är det helt tomt.
Min energi börjar lacka lite tror jag...
Har haft en minst sagt effektiv dag idag från kl 09:00 frm till 20:15 typ.
Jag har gjor saker hela tiden. På en timma har jag t.ex. Burit in växterna, låst, räknat kassa och burit in den, tagit emot kunder, sålt dricka, svarat i telefon, bytit om, diskat, låst alla dörrar, lagt in nya kunder i systemet, gjort två uppsägningar. ?!!?!?!?!?!??!
Det var tom en medlem som sa till mig , du ser ut att ha en del att göra du.. (nehe?!) Vissa dagar är föjäkliga altså. Men det fina med allt är ju TRÄNINGEN

Träning kan göra fantastiska saker med dig. Som nu helt jäkla stressad och dan, springer in i aerobicsalen. Ska köra core, det finns 25 platser och det är 24 kunder där. Då tänder man till. Kände under passets gång, det är ingen som ler, man får ingen feedback. Men efter passet kom de två som jag hade fått för mig var mest kritiska och sa, det här var riktigt bra, bra jobbat! Då kom energin, och bara sprudlade vilket satte avtryck på mitt gång pass. Träning frigör endorfiner som får oss glada och får oss att må bra!


Men humöret går uppåt, och nu är det nere vet inte riktigt vad det beror på men.. jag håller tummarna för att det vänder. Det är många faktorer som spelar roll på humöret.. :)

Från ett ämne till ett annat. På fredag har Snabba Cash premiär, har läst boken och jag gillade verkligen boken. Men det är ju alltid så det är mer detaljer och så vidare i böcker än vad det blir på film. Men jag vill ändå se den och tror inte jag kommer bli besviken :)

4:e natten ensam, inte så jätte kul för jag saknar Johan! Men bara en natt till sen så kommer han äntligen hem på fredag. När den ena kommer hem så åker den andre bort...
Matilda har bokat resa nu och kommer vara borta på obestämd tid, hon åker redan nästa vecka. Så i helgen så har vi pratat lite löst om ett litet byebye party, som jag hoppar blir supermysigt.

Nu är det dags för so you think you can dance - mitt favoritprogram.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: linn

Malin, jag vet MÅNGA (inklusive mig själv) som går på core "bara om det är Malin som kör". Du är grym! Puss

2010-01-16 @ 06:49:52
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0