Söndag kväll

Igår kväll var det moffa kväll för det blev inget i fredags, vilket resulterade i magont hela kvällen... vad tror ni jag lyckas med ikväll igen då :P Typiskt.
Igår följde jag och Johan med mamma och pappa till Linköping och Emma. Lite shopping på ikea blev det allt och sedan en kall men god stund på en thairestaurang.

Efter vi parkerade julgranen på balkongen så blev vardagru,,et så stort, så jag kläckte ur mig att man kanske skulle ha en växt i hörnet, men nån lite större.
Kl 12:00 plingade det på dörren, och in kommer mamma och pappa och en växt som de ville bli av med. Men den var välkommen hos mig. Den har även en självbevattnande kruka, vilket är super iochmed att man inte är den bästa vattnaren.

Snart ska jag gå ner och hämta tvätten.. men det är inte så kul när man är själv, lite läskigt faktiskt.
Johan är på kurs, åkte halv åtta och kommer inte hem förns på fredag. Jag kommer sakna honom massvis. Känns ju så konstigt att sova själv när man är van. Men men, så kan det vara.

Ha en bra dag och ta hand om era nära och kära!


Kommentarer
Postat av: mormor

Vad bra att du fick växten, hoppas du gillar den o

sköter den bra, jag har tyckt att den inte riktigt

"gick hem hos din mor" Kramar

2010-01-10 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0