My day

Börjar dagen med låten footloose :)
Går till jobbet, första "riktiga" arbetsdagen.
Jobbade nämligen 12:00-19:30, känns ju både bra och dåligt att börja jobba.
Mycket måsten, men mycket kul också.
Bl.a. så kom Matilda in på gymmet en sväng, då blev jag väldigt glad.
OCH, ibland händer det bara att allt går kanonbra. Haft 5 pass idag som det har vart fullt ös på.
SÅ KUL!

Och speciellt när folk kommer fram efteråt och klappar en på axeln och säger bra jobbat, det ger sådan energi tillbaka :)

På vägen hem har jag funderat på vad jag ska äta.. (pizza :P) (pannkaka) (gröt?!) Näe det här duger inte, så jag HÖR OCH HÄPNA ställer mig och gör en tonfisksallad. Yes roll your eyes men det är sant, det är verkligen i ett bra flow jag är i just nu. Frågan är ju bara vilken dressing som passar med tonfisk. Men vad har man google till annars va? :)

Nu tar jag helg med allt vad det innebär!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0