In the heat of the moment...

... skriver jag här.
Fick hjälp av mamms och papps att åka och handla. Två kassar har aldrig känts så tunga. Nästan brännde i halsen när jag kom upp. När man är sjuk är allt extra tungt. Så flåsig.
Men har iaf bestämmt mig för att städa lägenheten för att bli av  med lite bacilusker iaf.
Men så plötsligt ringer det på dörren, humm, vem kan det vara. Det är ju inte så ofta det ringer på hos mig.

Kikar ut i hålet... 2 killar.
Jag skiter i att öppna.
Om det är nått jag lärt mig är det att inte öppna om man inte tror sig veta vem det är och vad hon/han vill.
Tv kontrollanter eller vem du än är, här kommer ni inte in!

:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bravo så gör mårrmårr också!

2010-01-18 @ 16:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0